آهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

آهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ مهراد جم به نام پرواز

مهراد جم پرواز


دانلود آهنگ جدید مهراد جم به نام پرواز
Mehraad Jam - Parvaz
ترانه سرا و موزیک و تنظیم : مهراد جم
متن ترانه پرواز از مهراد جم

دلم یه جایی میخواد / که برم برنگردم

چه روزایی که شب شد / تورو پیدا نکردم

مهراد جم پرواز، دانلود آهنگ جدید مهراد جم پرواز   متن ترانه
دلم یه جایی میخواد
که برم برنگردم
چه روزایی که شب شد
تورو پیدا نکردم
هنوزم من می گیرم هی سراغ تو
نیومد بعد تو کسی به جای تو
منو گذاشتی رفتی تو چطور اومد دلت
اصلا باشه تو خوبی میرم حل شه مشکلت
چیه فکر کردی دوست داره اونم اندازه من
برو هر موقع دلت گرفت یه سر به من بزن
تو دلت پرواز میخواست بدون من
برگرد بیا عشقم برگرد به جون من
تو دلت پرواز میخواست بدون من
برگرد بیا عشقم برگرد به جون من
توو تنهایت میوفتی یاد من یه روز
من که رفتم بعد من جدیدرو ببوس
خودتو لوس کن براش ببین دوست داره
نبینم گریه کنی محل نمیزاره
دیگه تصویر میزنم پیشمی هر شب
جاتو خالی میکنم توو خونه هر دم
نمی دونی بی تو من چیا کشیدم
هنوزم جاتو به کسی نمیدم
تو دلت پرواز میخواست بدون من
برگرد بیا عشقم برگرد به جون من
تو دلت پرواز میخواست بدون من
برگرد بیا عشقم برگرد به جون من
متن آهنگ مهراد جم به نام پرواز

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ مهراد جم به نام پرواز کلیک کنید

دانلود آهنگ علی لهراسبی به نام دنیای بی تو

علی لهراسبی دنیای بی تو


دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی به نام دنیای بی تو
Ali Lohrasbi - Donyaye Bi To
ترانه : شیما سامان فر ؛ موزیک : حسین قربانپور ؛ تنظیم : معین راهبر
متن ترانه دنیای بی تو از علی لهراسبی

روز چند لحظه به من فکر میکنی / با کدوم آهنگ میام تو خاطرتت

یکمی نشون بده ناراحتی / باشه حتی به دروغ تو ظاهرت

علی لهراسبی دنیای بی تو، دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی دنیای بی تو   متن ترانه
روز چند لحظه به من فکر میکنی
با کدوم آهنگ میام تو خاطرتت
یکمی نشون بده ناراحتی
باشه حتی به دروغ تو ظاهرت
روزی چند با به روزای رفتمون تو نگاه میکنی و میخندی
داری با کی با خودت بد میکنی داری با کی سر من میجنگی
دنیارو که بی تو من اینجوری نمیخوام هرجا حرف تو باشه منم کوتاه نمیام
شبایی رو که نیستی بهونتو میگیرم تقاص این روزارو دارم تنهایی میدم
چندتا شب بیدار نشتی تا طلوع چندتا دلشوره رو حس کردی برام
از ته دل آرزو کردی که من ناخداگاه به تولدت بیام
شده از دوست دارم گفتن من یه شبانه روزو خواب نبره
شده ثابت بکنی بهم یه بار که تو قلب تو فقط یک نفره
دنیارو که بی تو من اینجوری نمیخوام هرجا حرف تو باشه منم کوتاه نمیام
شبایی رو که نیستی بهونتو میگیرم تقاص این روزارو دارم تنهایی میدم

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ علی لهراسبی به نام دنیای بی تو کلیک کنید

دانلود آهنگ شهاب رمضان به نام پادزهر

شهاب رمضان پادزهر


دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان به نام پادزهر
Shahab Ramezan - Padzahr
موزیک و ترانه : نیما معین ؛ تنظیم و میکس و مستر : علی بیات
متن ترانه پادزهر از شهاب رمضان

من سرم پر که میشه / وقت غر غر که میشه

حوصله ام سر که میره / دم دم صبح که میشه

شهاب رمضان پادزهر، دانلود آهنگ جدید شهاب رمضان پادزهر   متن ترانه
من سرم پر که میشه
وقت غر غر که میشه
حوصله ام سر که میره
دم دم صبح که میشه
تو هر حالتی باشم میام رو خط تو
میخوام رو من وا کنی در قلبتو
یه جوری انگاری وصلم اصلا به تو
تو جدا از اینکه یه تیکه از قلبمی
بهترین رفیق روزای هفتمی
از پا که میافتم مثل پادزهرمی تو
من جفت و جورم با تو
مسکنی با حرفاتو
پیدا کردی آخر جاتو
تو قلبم
من جفت و جورم با تو
بنداز روی من چشماتو
قفلش کن برام دستاتو
تو دستم
تو انحصار قلبمی
قلبم که جا غریبه نی
بلد باشی منو میدونی که
رو نمیدم من به هر آدمی
تو هر حالتی باشم میام رو خط تو
آدم جز آرامش مگه چی میخواد
ببین انقدر کنار تو راحتم
هیچی دیگه به چشمم نمیاد
من جفت و جورم با تو
مسکنی با حرفاتو
پیدا کردی آخر جاتو
تو قلبم
من جفت و جورم با تو
بنداز روی من چشماتو
قفلش کن برام دستاتو
تو دستم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ شهاب رمضان به نام پادزهر کلیک کنید

دانلود آهنگ Emo Band به نام نه نگو نه

Emo Band نه نگو نه


دانلود آهنگ جدید Emo Band به نام نه نگو نه
Emo Band - Na Nagoo Na
متن ترانه نه نگو نه از Emo Band

با تو تهش هر جا که باشه / میام خیالت جمع

آخه تو دلی شدی نمیشه که / بری و بی خیالت شم

Emo Band نه نگو نه، دانلود آهنگ جدید Emo Band نه نگو نه   متن ترانه
با تو تهش هر جا که باشه
میام خیالت جمع
آخه تو دلی شدی نمیشه که
بری و بی خیالت شم
دیگه دیر شده برا پشیمونی دل من کم جنبه اس
با تو تا جایی اومده که راه برگشت بسته اس
نه نگو نه نه نگو نه شدی ماه توی آسمونم
نه تو آدمشی نه من اونم که یه دقه بدون تو بمونم
نه نگو نه نه نگو نه شدی ماه توی آسمونم
نه تو آدمشی نه من اونم که یه دقه بدون تو بمونم
به این حسی که قلب من به تو داره میگن عشق
به سرت نزنه فکر کنی که دلتو پس میدمش
نگو عادته اسم اینا نگو عشق فقط حرفه
نمیدونی دل بیچاره با تو تا کجا رفته
نه نگو نه نه نگو نه شدی ماه توی آسمونم
نه تو آدمشی نه من اونم که یه دقه بدون تو بمونم
نه نگو نه نه نگو نه شدی ماه توی آسمونم
نه تو آدمشی نه من اونم که یه دقه بدون تو بمونم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ Emo Band به نام نه نگو نه کلیک کنید

دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام گردنبند

میثم ابراهیمی گردنبند


دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام گردنبند
Meysam Ebrahimi - Gardanband
ترانه : نیما معین و محمد مبارکی ؛ موزیک : مهدی منافی ؛ تنظیم : علی بیات
متن ترانه گردنبند از میثم ابراهیمی

راه این گلو رو میبندی / کل وقتایی که میخندی

مث ماه گرفتگی میشه / وقتی که چشاتو میبندی

میثم ابراهیمی گردنبند، دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی گردنبند   متن ترانه
راه این گلو رو میبندی
کل وقتایی که میخندی
مث ماه گرفتگی میشه
وقتی که چشاتو میبندی
تو گذشته هامو فهمیدی
حال و روزمو خودت دیدی
کلی مهربونی کردی که
از با من بودن نترسیدی
جون دلم فقط با دست تو وا میشه گرم
منو از نقطه تاریک دلم
بیرون بکش چشم خوشگلم
جون دلم بشو یه امشبو مهمون دلم
راه بیا یه بار با قانون دلم جون دلم
من میخوام مال تو باشم روزا
به عشق تو پاشم هی چشام تورو ببینه
من میخوام گیر تو باشم
وصل زنجیر تو باشم
راز گردنبند همینه
آره مگه چشای تو چی داره
که به خاطرش چشام تا صبح بیداره
جون دلم فقط با دست تو وا میشه گرم
منو از نقطه تاریک دلم بیرون بکش چشم خوشگلم
جون دلم بشو یه امشبو مهمون دلم
راه بیا یه بار با قانون دلم جون دلم

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام گردنبند کلیک کنید