آهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

آهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ سینا پارسیان به نام قلابی

سینا پارسیان قلابی


دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان به نام قلابی
Sina Parsian - Ghollabi
متن ترانه قلابی از سینا پارسیان

دو هزار تا راه روشن / دو هزار تا چاه تاریک

توی چشمای تو حتی / از خود خدا دوتا بود

سینا پارسیان قلابی، دانلود آهنگ جدید سینا پارسیان قلابی   متن ترانه
دو هزار تا راه روشن
دو هزار تا چاه تاریک
توی چشمای تو حتی
از خود خدا دوتا بود
تو اتاق آرزوهام هیچی نیست هیچی نمیخوام
غیر حال خوبی که با تو فقط تو این اتاق بود
هر چقدر چشات قشنگ بود هر چقدر آبی بود
مث طعمه های ماهیگیری قلابی بود
بهترین عکسی که از خودم دارم جایی بود
که از آب درم آوردی با یه طناب درم آوردی
عجب آبی بود
اگه چشم تو چاه باشه اگه عشق گناه باشه
مهم نیست چقد عمیق باشه
گلو گیر نگاهت که شدم دیدم قرار تا ابد
توی گلوم یه تیغ باشه
دلم موزه ی زخمای توئه زخمی حرفای توئه
زخم بده از رفیق باشه
هم ازت خاطره دارم هم ازت فاصله دارم
تا حالا یه همچی جنگی توی تاریخ نبوده
به صلیب کشیدیم اما کل تاریخو بگردی
کف دست هیچ مسیحی این همه میخ نبوده

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ سینا پارسیان به نام قلابی کلیک کنید

دانلود آهنگ 7 باند به نام برادر

7 باند برادر


دانلود آهنگ جدید 7 باند به نام برادر
7 Band - Baradar
ترانه : علیرضا پیروزی ؛ موزیک : امیر قنادی ؛ تنظیم : کیارش پوزشی
متن ترانه برادر از 7 باند

ناب مث رفاقت کوه نه از رو عادت / همپا و یاور از روز اول تا روز آخر

عشق قلبتو پر کرد / عشق کار شد مرد

7 باند برادر، دانلود آهنگ جدید 7 باند برادر   متن ترانه
ناب مث رفاقت کوه نه از رو عادت
همپا و یاور از روز اول تا روز آخر
عشق قلبتو پر کرد
عشق کار شد مرد
عاشق تر از من محکم تر از کوه پر از شکستن
از بد دنیا پشتم بلرزه پشت منی باز
بدون تو من میپریدم ای بال پرواز
هم گریه بودی با سختیامون جنگیدی هر بار
دلم گرفتو دلتنگیامو فهمیدی هر بار
هرجا رسیدیم باهم رسیدیم باهم برادر
کنارتم من کنارمی تو آهای برادر
هرجا رسیدیم باهم رسیدیم باهم برادر
کنارتم من کنارمی تو آهای برادر

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ 7 باند به نام برادر کلیک کنید

دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام قلب من

علیرضا طلیسچی قلب من


دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی به نام قلب من
Alireza Talischi - Ghalbe Man
ترانه و موزیک : علیرضا طلیسچی ؛ تنظیم : اشکان عرب
متن ترانه قلب من از علیرضا طلیسچی

میدونم ته قلبت منم / تو اونوری ولی من هنوز این ورم

ولی اینجوری نمیمونه زیاد / یه روزم هست که تو بغل تو میپرم

علیرضا طلیسچی قلب من، دانلود آهنگ جدید علیرضا طلیسچی قلب من   متن ترانه
میدونم ته قلبت منم
تو اونوری ولی من هنوز این ورم
ولی اینجوری نمیمونه زیاد
یه روزم هست که تو بغل تو میپرم
هنوزم تو شبام همدمی فکر تو که میکنم میره هر غمی
کی میتونه مث مادر بشه مث تو شه عاشق و دوست داشتنی
هرجام باشی پیدات میکنم توی قلبم دریات میکنم
آرزوم دیدن اون صورت مث ماه توئه قلب من هرجا باشی همراه توئه
میدونم میدونی دلم چشه چون هیشکی نمیتونه شبیهت بشه
واسه قصه ها ممنون ولی عشق تو خودش میتونه قصه شه
تو با هرکسی فرق داری واسم و هرکاری کنم منو دوست داری بازم
واسه دلخوشی هم شده میخوام دستتو باشه مث همیشه اجازم
هرجام باشی پیدات میکنم توی قلبم دریات میکنم
آرزوم دیدن اون صورت مث ماه توئه قلب من هرجا باشی همراه توئه

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی به نام قلب من کلیک کنید

دانلود آهنگ ایوان بند به نام خود عشق

ایوان بند خود عشق


دانلود آهنگ جدید ایوان بند به نام خود عشق
Evan Band - Khode Eshgh
ترانه : حدیث دهقان ؛ موزیک : فواد غفاری ؛ تنظیم : مصطفی مومنی
متن ترانه خود عشق از ایوان بند

با تو هستم / ای خود عشق

با نگاهی / شکل خواهش

ایوان بند خود عشق، دانلود آهنگ جدید ایوان بند خود عشق   متن ترانه
با تو هستم
ای خود عشق
با نگاهی
شکل خواهش
که من از تو تشنه ام به یه نوازش
ای حبیبم عاشق باشی بی نصیبی
ای حبیبم هرکجا باشی غریبی
کی دلم را میکشی پس به صلیبی
تو زیبای بی رقیبی تو فریب باغ سیبی
ای حبیبی
تو پری رو ماه بانو تیز کردی تیغ ابرو
آمدی دل ببری به شرط چاقو
تو پری رو ماه بانو تیز کردی تیغ ابرو
آمدی دل ببری به شرط چاقو
تو که بی من رو به رواهی
حال من را چو بخواهی
بی قرارم بی قرارم بی قرارم
تو پری رو ماه بانو تیز کردی تیغ ابرو
آمدی دل ببری به شرط چاقو
تو پری رو ماه بانو تیز کردی تیغ ابرو
آمدی دل ببری به شرط چاقو

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ ایوان بند به نام خود عشق کلیک کنید

دانلود آهنگ امین رستمی به نام ماهم تویی

امین رستمی ماهم تویی


دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام ماهم تویی
Amin Rostami - Maham Toyi
ترانه : امین رستمی و مهرزاد امیرخانی ؛ موزیک : امین رستمی ؛ تنظیم : آرش آزاد
متن ترانه ماهم تویی از امین رستمی

صبح بخیر تنها دلیل حال / خوبم توی این روزا

یدونه لبخند تو / می ارزه به تموم دنیا

امین رستمی ماهم تویی، دانلود آهنگ جدید امین رستمی ماهم تویی   متن ترانه
صبح بخیر تنها دلیل حال
خوبم توی این روزا
یدونه لبخند تو
می ارزه به تموم دنیا
من دلم سفر میخواد با تو توی جاده ای که ته نداره
قفل یه آهنگ آروم بشینم بارون بباره
ماهم تویی تو قشنگترین اشتباهم تویی
اسمت گردنمه همراهم تویی آره ماهم تویی
شمعم تویی اسمی که چپ سینم کندم تویی
خواب چیه چشمامو میبندم تویی آیندم تویی
اومدی هرچی رنگ قشنگه پاشیدی رو دنیام
انگاری قبلا دیده بودمت تو رویام
مطمئن بودم یه روزی تموم میشه این تنهایی
عطرتو حس میکنم تو قلبم الان کجایی
ماهم تویی تو قشنگترین اشتباهم تویی
اسمت گردنمه همراهم تویی آره ماهم تویی
شمعم تویی اسمی که چپ سینم کندم تویی
خواب چیه چشمامو میبندم تویی آیندم تویی

دانلود ، موزیک ، دانلود آهنگ ، دانلود آهنگ جدید ، آهنگ جدید ، دانلود مداحی ، دانلود فیلم ، دانلود سریال ، دانلود انیمیشن ، دانلود مستند ، نوحه



برای دانلود آهنگ امین رستمی به نام ماهم تویی کلیک کنید