آهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

آهنگ جدید

دانلود اهنگ جدید-نکس وان موزیک-آهنگ جدید

دانلود آهنگ مجید خراطها به نام سرگیجه

مجید خراطها سرگیجه


دانلود آهنگ جدید مجید خراطها به نام سرگیجه
Majid Kharatha - Sargijeh
ترانه : علیرضا راشا ؛ موزیک : علی اسماعیلی ؛ تنظیم : مجید الماسی
متن ترانه سرگیجه از مجید خراطها

یخ دلم وا شده کنارت / به هیچی غیر من فکر نکن

همه حرفای خوب تو دلم / واسه توئه شک نکن

مجید خراطها سرگیجه، دانلود آهنگ جدید مجید خراطها سرگیجه   متن ترانه
یخ دلم وا شده کنارت
به هیچی غیر من فکر نکن
همه حرفای خوب تو دلم
واسه توئه شک نکن
خودت میدونی قشنگم دوست دارم واسه تو بجنگم
به خودت بگی با همه سیاه سفیدم ولی با تو یه رنگم
با تو جون میده همه شبارو بزنی بیرون بمونی تا صبحو
منم بگردم دور سر تو گیج بره سرم هی
با تو جون میده همه شبا رو بزنی بیرون بمونی تا صبحو
نمه بارون بزنه از پیشت هیچ جایی نرم هی
شبیه تو من ندیدم لباس پوشیدنات جدیدن
رد بوی عطرت دلمو برد
این بازی سرنوشته ببین کنار تو بودن بهشته
کی مثل تو این روزا غممو خورد
با تو جون میده همه شبارو بزنی بیرون بمونی تا صبحو
منم بگردم دور سر تو گیج بره سرم هی
با تو جون میده همه شبا رو بزنی بیرون بمونی تا صبحو
نمه بارون بزنه از پیشت هیچ جایی نرم هی

دانلود آهنگ ، برای دانلود آهنگ مجید خراطها به نام سرگیجه کلیک کنید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.